2015. június 19., péntek

Mivel a 4. hajbeültetésemre készültem nem izgultam, tudtam, hogy nem lesz sétagalopp, de túl fogom élni. Őszinte leszek, ez volt a legrosszabb mind a 4 közül, de nem bántam meg...

Néha elaludtam, néha azt hittem mindjárt felállok, hagyjuk abba az egészet! A személyzet nagyon kedves volt, abszolút mindent megtettek, hogy a lehető legjobb legyen. De hát ezt sejtettem, így a legjobb eredmény érdekében kitartottam. Így utólag egyáltalán nem bántam meg! Ami nagyon pozitív volt, hogy nem nyomták tele fiz-sóval a fejbőr alatti réteget. Így egyáltalán nem volt látható ödémám. Korábbi beavatkozásoknál óriási ödéma keletkezett, ami idővel csúszott le az arcomra. 1 hétig nem mertem az emberek közé menni a korábbi beavatkozásoknál. Ennél csak feltettem egy lazább baseball sapkát és az apróbb dolgokat simán el tudtam intézni. (pl. boltba menni)

Hajbeültetés műtét után közvetlenül

Műtét után

Műtét után
Természetesen azt a hetet itthon töltöttem pihenéssel. Inkább érzékeny volt a fejbőröm, mint hogy fájt. Sokkal kisebbek voltak a ,,sebek" mint a korábbi beavatkozásoknál. Nagyon pozitív volt az első hét! Az 5. napon kellett mennem az első beavatkozás utáni kontrollra, Dr. Simon Balázs elégedett volt a látottakkal. És meg kell mondjam én is nagyon elégedett voltam!

1 héttel a hajbeültetés után



Azt kaptam amit megbeszéltünk. A beavatkozás után kb. 10 nappal már nem volt semmilyen fentebb látható sebhelynek nyoma, természetesen az új hajak szépen stabilan álltak, a korábban meglévő hajszálakkal egy ütemben nőnek.

Folyt. köv! ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése